Motanelul meu drag


NUME: Zgabardici

PRENUME:N.are

NUME DE COD:Zgabarrr...

DATA NASTERII: Necunoscuta

LOCUL NASTERII: Tomberon

RASA: Maidanez

OCUPATIA: Distrugator de soareci

MISIUNE ACTUALA: Anihilarea rozatorului din camara

STADIUL MISIUNII: Panda

PASIUNI: Furt de pe masa, somn, miorlait,batai cu ceilalti pisici din bransa, enervat Rex.




El e Zgabardici, pisicul meu drag si iubit de sora.mea(nu de mine) pe care il am de vreo 2 ani.Cu mine se afla intr.un alt fel de relatie.O relatie pe care eu si Zgabardici nu ne ferim sa o ascundem.El incearca sa ma alinte cu zgaraieturi pe fata si maini,eu il dragalesc cu haraci si cozi de matura pe carca.Din cand in cand sora.mea mai intervine dar asta nu inseamna ca noi doi(eu si Zgabarrr...) nu ne intelegem la fel si in continuare.
De exemplu intr.o zi l.am luat la plimbare cu masina.I.am asigurat un loc confortabil in portbagaj cu un catifelat sac in cap.Si am mers noi doi vreo 15 km pana am hotarat sa fac un popas la marginea unui camp.Acolo l.am lasat pe Zgabarrr sa se bucure de intinderea de arabil ce se afla langa noi.Eu nevrand sa.i stric placerea de a admira peisajul,m.am suit in masina si am demarat in tromba.
Vreo 4 zile sora.mea m.a acuzat pe nedrept ca l.as fi "dus" pe Zgabarrr.Dar minunea se infaptui,Zgabarrr s.a reintors acasa.Bucurie mare in familie! Atunci i.am promis renegatului ca data viitoare o sa.l duc intr.o excursie si mai indepartata.
Pana atunci Zgabarrr isi duce veacul linistit pe aci, reusind sa ma tina in forma.
Jocul preferat al lui este"prinsa".El se serveste din farfurie iar eu il fugaresc pe afara gadilandu.l din cand in cand cu coada de la matura.
Cam atat despre Zgabarrr.

3 comments:

Anonymous

December 19, 2007 at 6:36 AM

rasa e gresita....tomberonez....si din cate vad eu in ochi lui....e c`am tigan;))....ai grija ce motanele iti aduce la usa=)))

Doros

December 19, 2007 at 8:10 AM

daca mai are timp sa aduca ceva, k planuiesc o excursie in care intentionez sa.l iau si pe el:) :)

Anonymous

October 12, 2008 at 6:01 AM

Ce mecla de bandit are!
Hai mai,dc sa-l duci?!
La voi e dragoste cu nabadai,din cate mi-am dat eu seama.
Anyway,e mortal motanul ...dar u esti si mai si!