Ce.mi doresc de la Mosul?


... o casa mare cu 3 etaje,cu 23 de camere,cu usa la intrare placata cu aur, un BMW X5 ultimul model, un cont de vreo cateva milioane in banca(la BCR ca e mai sigur si in euro bineinteles), si o blonda de vreo 22-23 de ani care sa fie model si devreme acasa:)
Atat imi doresc, nimic mai mult!Daca mosul nu.mi aduce ce i.am cerut,la anul nu o sa mai fiu la fel de cuminte si o sa ma apuc sa fur din magazine,sa ma iau de oameni pe strada(o sa.i injur fara motiv), o sa vorbesc urat cu superiorii, o sa omor pisici, o sa bat caini, o sa.i sparg nasul lui Nelu, o sa fac pipi pe mine(glumeam), n.o sa ma mai duc la biserica pe care nu am vazut.o de 2 ani, o sa trec pe rosu si o sa fac multe,multe rele numai ca pe viitor mosul sa.mi aduca ce vreau.
Deci,asadar si prin urmare, mosule ai cam belit.o cu mine...
Pana pe 25(cand o sa vad rezultatul) o sa fiu cuminte si respectuos cu toata lumea!
V.am pupat la palarie!

0 comments: