Povestea porcului.


In seara asta o sa vorbesc despre porci.Nu de alta dar in cateva zile Ghita al meu se va duce spre taramul celor drepti si cred ca se cuvine sa ii dedic o insemnare de pe prea mult vizitatul meu blog.
GHITA ASTA.I PENTRU TINE!

L.am cumparat pe Ghita al meu cand abia se descotorosise de tzatza masii si dadu cu gustul de gustul fermecator al grauntelor.L.am ales dintr.o multime de vreo zece frati care asteptau fiecare sa paraseasca locurile natale si sa descopere noi locuri si cotete.Ghita statea mai retras intr.un colt,parca nevrand sa descopere lumea noua.L.am ales pentru ca era mai timid( rusinos) si nu prea urla ca ceilalti frati ai lui.
Drumul spre casa a fost anevoios si plin de gropi cu un Ghita dezlantuit care incerca sa sara din portbagajul masinii.In plus, porcusorul timid pe care il cunoscusem mai devreme se transformase intr.un veritabil cantaret de opera.
Odata ajunsi l.am cazat pe Ghita intr.un cotet de 5 stele si i.am oferit toate conditiile pentru o viata ca.n povesti>
Orataniile de prin ograda l.au acceptat destul de usor ca fiind compatriot al lor.
Timpul trecea,Ghita crestea,timpul trecea Ghita...
Odata ajuns la varsta adolescentei a trebuit sa ma asigur ca nimeni nu va mai avea un alt exemplar asemanator lui Ghita si l.am lasat fara posibilitatea de a avea urmasi:) :) Ghita a inteles si a depasit usor impactul psihologic de a ramane fara "comori"( boase)
Timpul trecea,Ghita crestea, timpul trecea,Ghita crestea...
Acum in prag de sarbatori Ghita a ajuns la o greutate demna de un atlet( aprox.200kg) si asteapta sa.si dea viata pentru poftele stapanului care l.a ingrijit cu atata dragoste!
Eu ce pot sa spun...decat ca,Ghita tovarase, a inceput numaratoarea inversa...
Asta a fost povestea lui Ghita pentru care va rog ca pe data de 19 la ora 09:00 sa tineti un moment de reculegere.
VEI RAMANE MEREU IN INIMA NOASTRA!

2 comments:

JustLikeThat

December 16, 2007 at 11:15 AM

Tare :D .. Ghita dezlantuit :D....da' sigur, amuzant mod de a pune problema... condoleante post mortem :D

Anonymous

December 16, 2007 at 11:40 AM

Ghita noi toti te iubim si la gratar te iubim <3 :X :D