Vin sarbatorile,vin!

Seara buna! Ce zi... ce chin...Nimic pe lumea asta nu ma sperie mai mult decat stomatologii.Numai cand ii vad si ma gandesc la ce.ti pot face,mi se face pielea ca de cocos. Dar azi mi.a venit randul.Mi.a venit randul sa trec prin mainile unuia despre care ai tendinta sa crezi ca e platit sa te chinuie.Asta e, de ce mi.a fost frica nu am scapat.In fine, a trecut momentul.Mai rau e ca treb sa.l mai vizitez de cateva ori pana la Craciun.
Si cum spuneam mai sus, vin sarbatorile....Ele debuteaza in forta cu Sf Nicolae:) :)
Nu stiu de ce am impresia ca pana si cel mai pacatos si necredincios om se culca in seara asta cu speranta ca maine dim va gasi in pantofi macar o ciocolata pusa de cei dragi.Ma intreb cati dintre noi nu am sters macar de forma pantofii pe care o sa.i purtam maine.Pana la urma toti am fost copii si am crezut in Mos Nicolae.Tuturor ne e dor de vremurile in care ne intrebam cum de incape mosul pe gaura cheii.
Aku ma pregatesc sa ma culc, nu inainte de a.mi sterge ghetutele.Il astept cu nerabdare pe mosul
si sper sa vina pana la 06:00 ca atunci plec la munca.Nu de alta,dar nu vreau sa.l prin in flagrant:) :)
La multi ani pt cei care poarta numele mosului!
ap ap

0 comments: