Stop fumatului.


As vrea sa fie asa simplu si sa spun "stop, de azi nu mai fumez" dar realitaea e alta.
Cand am trecut in 2007 am avut ambitia sa nu mai fumez.Asa am si facut(vreo 8 luni) dupa care pur si simplu nu mai gaseam in mintea mea motive sa nu mai fumez.
Tot ceea ce ma ajutase la inceputul anului sa renunt la fumat acum nu mai avea efect.
Ma culcam seara cu gandul ca ziua care a trecut ar putea fi ultima in care nu am fumat.


De ce nu am mai putut sa continui fara sa fumez nici azi nu stiu.
Poate din cauza prietenilor care radeau mereu cand ieseam pe undeva, poate vointa mea a fost prea slaba, poate am renuntat prea usor la ceea ce reusisem in 8 luni.


Nu cred ca am cunoscut vreun fumator care sa nu constientizeze riscul la care se expune atunci cand fumeaza.
Dar marea majoritate refuza sa accepte ca sunt dependenti si traiesc cu impresia ca se pot lasa oricand.


Acum la inceputul lui 2008 nici macar nu am avut curajul sa incerc sa renunt.Parca toate motivele pt care nu as mai fuma au fost consumate la inceputul anului trecut.
Dar totusi cred ca puterea de a ma lasa este undeva in mintea mea si sper ca intr.o zi o voi regasi si o sa renunt la acest viciu care nu.mi face altceva decat rau.


Tu ai incercat sa te lasi de fumat?

6 comments:

JustLikeThat

January 12, 2008 at 11:23 AM

Eu nici nu m-am apucat dar am o luna jumate de cand nu mai beau cafea :D... si ma descurc ok :)

Anonymous

January 16, 2008 at 11:32 AM

eu incerc sa ma las dar intamplarea a facut sa vad niste filme tampite care m-au stresat. parca vroiam ceva romantic, nu actiune si crime

Anonymous

January 20, 2008 at 1:53 AM

Mda... Pot spune ca am incercat de cateva ori sa spun "de maine nu mai fumez", dar totul a durat cateva ore in care am dormit, iar dimineata am zis "Nea..." si mi-am aprins tigara. Tot respectul pentru cele 8 luni in care nu ai fumat, cat despre mine (oricat de stupid si prostesc ar suna) momentan nu vreau sa ma las, si recunosc ca nu-mi va fi usor cand chiar voi incerca sa renunt.

Ioana C.

May 31, 2008 at 12:24 PM

vreo 3 luni mi-a iesit...desi primele sapt am crezut ca o sa omor pe cineva ...desi cu timpul m am obisnuit si dupa vreo 2 luni eram okay cu ideea...dar in septembrie m am intors la programul obisnuit de stres si de fumatori..deci n a tinut...

Anonymous

July 3, 2008 at 1:34 AM

Am acumulat toate datele necesare lasarii. Stiu ca va fi greu, al naibii de greu, stiu ca toata viata o sa fiu ispitit sa reiau, ceea ce ar fi o idiotenie fara seaman, ca toata viata voi purta "ghiuleaua" asta: voi fi continuu momit si voi fi prostul prostilor sa cedez. Acestea fiind spuse ma voi incumeta sa purced la treaba. Daca nu uit de blogul asta (unde am auns absolut accidental) poate ca voi reveni...

Anonymous

February 21, 2010 at 6:44 PM

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.